Selasa, 12 Ogos 2008

SELAMAT DATANG KE LAMAN EZYRELOAD MASTER

EZYRELOAD MASTER ENTERPRISE

sila ke laman web kami www.ezyreload4u.com/?ref=6

Adalah sebuah syarikat yang mengendalikan Server topup autoreload dan produk utamanya ialan flexireload prepaid Maxis & Celcom dengan hanya menggunakan SMS. Syarikat ini baru sahaja beroperasi dan kini telah mula meningkat naik. Dimiliki sepenuhnya oleh Bumiputera dan diterajui oleh Saudara Shahifulizan Bin Azman Shah(Admin).

Sesiapa pun boleh memulakan perniagaan ini dengan mudah dan serta-
merta sebaik sahaja anda membayar yuran pendaftaran RM50.00 dan boleh mula menjalankan kegiatan jualan topup prepaid. Semua urusan jualan topup prepaid anda atau lain-lain hal hanya dengan menggunakan sistem SMS dari telefon bimbit anda. Syarikat menawarkan profit keuntungan jualan prepaid sehingga 5%. Renungkanlah.
Kepada yang berminat untuk memulakan bisnes topup secara kecil-kecilan atau sederhana mahupun besar-besaran, inilah peluang untuk anda. Sertailah kami di EZYRELOAD MASTER ENTERPRISE. Sistem beroperasi 24 jam sehari. Bukan MLM. Income Real Time. Sekiranya topup pelanggan, anda akan menerima sms pengesahan beserta baki terkini dari server. Sebagai contoh : sekiranya dalam akaun anda ada RM100.00.. ANDA topup pelanggan RM10.00, server hanya akan potong RM9.50 sahaja dari akaun anda dan anda akan dapat mesej dari server memaklumkan nombor itu telah berjaya di topup dan baki terkini di dalam akaun anda ialah RM90.50.

Marilah berkongsi bersama kami, penyertaan anda dialu-alukan.
Anda hanya perlu ada nombor Hotlink untuk daftar kerana Server syarikat adalah Maxis sahaja. Server cantik. Tiada caj tambahan dan tiada syarat-syarat dikenakan.Yuran pendaftaran RM50.00 Untuk penambahan modal permulaan dan lanjutan, bergantung kepada kemampuan anda. Kami menyediakan kemudahan MAYBANK & CIMB untuk anda menambah modal (bank in)

Cubalah, anda akan berpuas hati.InsyaAllah..


Ikhlas dari
Admin Shahifulizan


YURAN PENDAFTARAN RM50.00(RM10 DAPAT MODAL)
PERTANYAAN SMS/HUBUNGI: 017-4438762

Tiada ulasan: